Pages

Friday, June 21, 2013

Alhamdulillah

Bismillahirahmanirrahim,

Mungkin aku bukanlah penulis hebat berbanding blogger2 lain,oppss bukan mungkin tapi "memang" tak hebat pun..hehe..but just nak share daily routine as a wife,mother,worker,friend,chef dapur sendiri and daughter to my lovely family..of course mana ada hidup yang lengkap dalam dunia ni..kalau ada pun dalam filem atau drama kot..So kalau aku dok ngomel cerita-cerita tak berapa nak sedap maka korang senyum jer la ye..Dah lama sangat rasanya blog ni terperap dengan namanya tapi tak pernah ada masa nk coret lukisan hidup ni kat blog.

Alhamdulillah anak-anak dah besar dan cabaran membesarkan mereka adalah satu tugasan yang amat menuntut kesabaran, bagaimanapun ini adalah amanah Allah SWT yang perlu aku jaga dengan baik.Cewahh macam alim benor pulak ye tetiba.Jadi aku rasa dah tiba masa aku luangkan masa untuk diri sendiri untuk sesuatu yang dari dulu nk buat tapi tak tercapai hujung jariku..ngee

Hokey takyah nak pening sangat kot nak cerita yang pelik-pelik..Esok hari Sabtu jom kita berhujung minggu.eheh..

Sayang kamu-kamu..

No comments:

Post a Comment