Pages

Tuesday, September 10, 2013

Rojak | Cendol

(السلام عليكم)

Masuk hari ke 2 UPSR hari ni..Menantinya hari UPSR sangatlah mendebarkan bagi saya sebagai seorang ibu..padahal anak relaks je kot..disuruh masuk bilik baca buku, dia memang masuk..Tapi bila ku jengah kedalam tau dia buat apa?tengok cerita Korea atau mengadap iphone nya..youtube.

Saban hari begitu lah ceritanya..sampai dah tak tahu nak cakap apa kan..Kata papa dia "biar kan lah jangan bagi dia stress,result dia tiap tahun ok kan" ..Al maklum papa dia satu kepala melayan korea macam anak..jadinya ada geng la dalam rumah tu.

Walau saya berpuas hati terhadap result Sarah, tapi gundah di hati tetap ada..Seperti ibunya, sudah tentu Sarah juga mengharapkan keputusan cemerlang. Jadi saya tak mahu dia kecewa..Doa saya moga Allah SWT memberi rahmat dan kasihNYA buat anak perempuan tunggal saya tu :)

Aik kenapa tajuk kat atas tu lain dari isinya?hehe..ok ok meh sini saya tunjuk skit apa saya makan sehari sebelum Sarah menduduki UPSR..sambil tunggu Sarah keluar sekolah ditepi masjid dan sekolah tu ada mamak jual rojak dan cendol..setakat ni rojak sotong dia memang tak pernah mengecewakan..


menarik bukan??

hehe :P



1 comment: