Pages

Tuesday, November 26, 2013

Macam-macam rasa ada

Assalamualaikum/Salam Sejahtera,

Macam takde mood je..macam-macam perasaan ada..letih,nak demam,bosan,nak bercuti nak marah..haish semua la ada..kadang rasa macam semua benda butuh saya selesaikan sendiri..

Saya manusia biasa
ada rasa marah
ada rasa putus asa
ada rasa letih
ada rasa hilang sabar ...

Kadang rasa tak tahu mahu diluah macam mana lagi..

kucuba memahami..tapi kadang rasa tak mampu nak faham lagi..ya Allah bantu lah hambamu ini..

Lempeng pisang minum petang

Eh sempat pulak upload gambar dalam pada takde mood ..hehe
Lempeng je buat minum petang kami dua beranak Ahad lalu..si kecil di kampung..sedia untuk bersunat..resepi lempeng campak campak je bahannya..

Tepung gandum
Pisang
Kelapa parut
perisa vanilla
baking powder
**tambah gula kalu yg suka manis tu..saya idak ler ;)

Haa ko gaul je semua..mana suka letak lebih..buh lebih sikit..ikut suka la kan..

Mee Rebus Satay Station

Mungkin saya dah upload sebelum ni mee rebus satay station...suami suka..tapi saya kurang suka..kick nya x sampai lagi..ngee

okbai.

No comments:

Post a Comment