Pages

Thursday, November 21, 2013

UPSR 2013 Syukur Alhamdulillah Ya Allah..Tahniah Sarah Qistina & Amalia Izzati !

Assalamualaikum,

Syukur alhamdulillah segala pujian bagi Allah SWT yang redha pada hambaNya..Mungkin agak lewat untuk saya meluahkan rasa gembira nya hati ni tak terkata la kalau nk kata...hehe

Sarah Qistina bayi yang saya lahirkan 12 tahun yang lalu sudah pun melalui fasa pertama peperiksaan yang agak besar buat beliau.Tahniah diatas pencapaian 5A.Bila ku kenang semula rasa macam tak caya pun ada, rasa Sarah masih bayi buat saya..Sehingga saat dia amik UPSR pun saya masih fikir dia anak kecil  saya..Satu-satunya anak perempuan tunggal saya saat ini..saat lain tak tau ler kan..ye dak..bukan ape masih ku panjatkan doa untuk satu lagi puteri hikhik..berangan ko ya..

Sarah banyak menonton rancangan Korea sepanjang tahun, sehingga dia amik periksa pun masih menonton Korea nya..berbuih mulut cakap..macam tu gak dia.


Sarah Qistina



 
Rakan-rakan yang turut cemerlang :)
Terima Kasih Sir Rizal..Guru Kelas dan guru favourite Sarah
Masa kami menunggu keputusan dari pihak sekolah yang diumumkan guru besar, masing-masing rasa macam ada rama-rama dalam perut..rasa tak senang duduk macam-macam rasa la ada..Sarah pun nampak tak selesa..Guru Besar umumkan satu persatu dan kami pandang antara satu sama lain sebab tunggu nama dia naik..dan.............jeng jeng.....Sarah Qistina binti Aizam Syamsul 5A.

Ya Allah syukur tak terhingga ..tetiba sedih plak..ok ok mama memang over..hehe

Atuk dan opah pun tumpang gembira...datang KL untuk sama-sama memberi semangat buat cucu-cucu..

Tahniah juga buat sepupu Sarah, Amalia Izzati yang juga 5A.

Terima kasih encik mucuk, atuk,opah,ibu dan ayah.
Kami buat majlis kecik-kecik je untuk meraikan Sarah dan Amalia tanda syukur pada yang Esa..Atuk baca doa kesyukuran untuk majlis anak beranak..

Amalia dan Sarah




Terima buat mama,papa,Teh dan Su (keluarga mertua) kerana turut sama merasa gembira diatas kejayaan kecil Sarah Qistina..Kami sayang anda semua..

Ok saya nak turun makan jap ye..hari ni kantor menuntut diriku untuk pulang lewat..grrrrr

TERIMA KASIH SARAH QISTINA..MAMA SAYANG AWAK :)

2 comments: